TOFUCZNICA

Jedliście kiedyś? Bo ja nigdy 🤣 aż sytuacja mnie zmusiła 🤣
W święta wszystko było kupowane "na święta" albo już zapakowane do wywiezienia "na święta" dlatego jak przyszlo co do czego to okazało się, że nawet jajek na śniadanie w lodówce nie mamy. Dosłownie biały niedźwiedź 🐻 za to było tofu wędzone 💪
Powiem Wam że jako dodatek na prawdę lubię, serio 🙃 ale tak samo zjeść było dla mnie nie do ogarnięcia. No ale skoro ludzie jedzą i mało tego mówią, że to dobre jest więc dlaczego mam nie spróbować 🤗 
Jakie mam wnioski po zjedzeniu? Zajebiste💪

SKŁADNIKI:
*1/2 szt cebuli
*masło
*200 g tofu (u mnie wędzone)
*3 g kurkuma
*100 g pomidorki z puszki

WYKONANIE:
Cebulkę podsmażany na masełku na taką formę jaką lubimy. Kruszymy tofu dodajemy do cebulki i chwilę podgrzewamy. Dodajemy pomidorki, kurkumę, troszeczkę sosu i mieszamy.
Sama nie wiedziałam ile mam to wszystko razem smażyć dlatego zrobiłam to na oko, właściwie do momentu kiedy wszystko się połączyło i "wrzało".
Smacznego kruszynki ❤️

Komentarze

Popularne posty