KROKIETY Z KAPUSTĄ KISZONĄ I ŚWIEŻYMI GRZYBAMI LEŚNYMI

Ostatnio mój "wężowy" ma fazę na kapustę kiszoną. Ja osobiście nie lubię ale ostatnia z Lidla po dodaniu trochę pieprzu i marchewki wyszła na prawdę smaczna. Niestety ilość nas przerosła, a kot Lucyfer jakoś się nie pokusił, żeby spróbować naszych rarytasów dlatego sporo jej zostało. Wszędzie się trąbi o nie marnowaniu jedzenia dlatego wymyśliłam sobie, że może zrobię krokiety z grzybami?
Patent na naleśniki bez mąki już mam dlatego stwierdziłam, że pomysł z krokietami będzie zajebisty 💪

Przepis na naleśniki:
zamiast mleczka możecie dodać również śmietankę 30%

Przepis na farsz:
*kapusta kiszona z marchewką i pieprzem, która została nie zeżarta 🤗
*pieprz
*sól
*chili
*prawdziwki (lub inne leśne - ja miałam mrożone swoje)
*cebula
*jajko
*sos sojowy
*oliwa truflowa

Przepis na panierkę:
*2 łyżki babki płesznik
*2 łyżki mąki migdałowej
*1 łyżka mąki kokosowej
*1-2 jajka

Przygotowanie:
Wszystko jest banalnie proste. Naleśniki smażymy i odkładamy na talerz.
Cebulkę i już rozmrożone grzybki kroimy i smażymy na maśle. Podsmażyłam do dosyć mocnego zrumienienia (ale nie spaliłam). Całość jeszcze polałam trochę oliwą (kiedy masło się ulotniło), dodałam sos sojowy i przyprawy. 
Całość grzybowej dobroci wrzuciłam do robota kuchennego i trochę rozdrobniłam towarzystwo 😁 do tego wrzuciłam kapustę i znowu trochę wymieszałam + jajco, żeby konsystencja była bardziej plastyczna.
Właściwie to wszystko. Składniki do panierki mieszamy razem na jednym talerzu, a na drugim rozbijamy jajko lub dwa w zależności od potrzeb.
Naleśnik smarujemy łyżką masy grzybowo kapuścianej, zawijamy boczki i robimy rulonik jak do krokietów. Potem cała już Wam znana procedura:
😁 jajo - panierka - patelnia 😁

Smacznego 🤤

Komentarze

Popularne posty