ZUPA OGORKOWA KETO

Ostatnio wzięło mnie na eksperymenty i powiem Wam, że na ten moment eksperyment całkowicie się udaje💪
A tak w ogóle to lubicie zupki? Ja uwielbiam💗 mogłabym się żywić tylko nimi😁 ale mój wężowy🥰 raczej nie zgodził by się na takie żywienie na stałe więc sam rozumiecie 🤷 
Raz na jakiś czas jednak na zupkę się godzi, mało tego nawet chwali 💪
Dzisiaj będzie zupka z drobnymi modyfikacjami i ciekawa jestem czy już taką jedliście? Nie? No to musicie spróbować ❤️ bo jest na prawdę przepyszna 🤗

SKŁADNIKI:
*10 ml olej kokosowy
*3 łyżki szczypiorku
*1 łyżka koperku
*1 cebula
*1 marchewka
*1,5 l bulionu warzywnego
*5 małych ogórków kiszonych
*3 ziemniaki
*150 ml mleczka kokosowego
*szklanka soku z kiszonych ogórków

PRZYGOTOWANIE:

Wyciągamy swój ulubiony garczek i wrzucamy do niego olej kokosowy. Do nagranego oleju wrzucamy drobno pokrojoną cebulkę, jak się zeszkli dorzucamy pokrojoną w kosteczkę marchewkę. Dodajemy bulion i gotujemy na zmniejszonym "ogniu" jakieś 5 minutek. W tym czasie przygotowujemy ziemniaki (powiem Wam, że mam na nie ostatnio taką fazę, że sama sibie się boję 😂 tylko pyry mi w głowie 🤣)obieramy, kroimy w kostkę i gotujemy około 10 minut. Ogórasy ścieramy na tarku i wrzucamy do już prawie zupy🥳 razem z zalewą. Znowu gotujemy jakieś 10 minut na koniec dodajemy mleczko kokosowe, szczypiorek, koperek i doprawiamy po swojemu🤗
Zupka petarda 💪

Komentarze

Popularne posty